Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. - Περισσότερα - Αποδοχή

Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Τι είναι το siakos.gr;

Το siakos.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα super market με εξειδίκευση στα προϊόντα κρεοπωλείου. Στο κατάστημα μας θα βρείτε μια μεγάλη γκάμα κρεάτων και πάνω από 8000 αγαθά ανάμεσα στα οποία και φρέσκα τρόφιμα, όπως φρέσκο γάλα, φρούτα και λαχανικά! Η ποικιλία μας καλύπτει όλες τις βασικές κατηγορίες τροφίμων, αλλά και είδη κάβας, καθαριστικών, προσωπικής φροντίδας καθώς και βρεφικά είδη, είδη pet shop και είδη σπιτιού. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στο χώρο σας με ειδικά εξοπλισμένο στόλο μεταφοράς τροφίμων και άλλων αγαθών, την ημέρα και ώρα που θα επιλέξετε. Ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε φρέσκα, χρήσιμα και ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες μας, παρέχοντας μια ξεκούραστη και εύκολη αγοραστική εμπειρία.

Που είναι η έδρα σας;

Η εταιρεία μας βρίσκεται στην Αθήνα και εδρεύει στο Μενίδι Αττικής.

Έχετε φυσικό κατάστημα;

Ναι! Μπορείτε να επισπευτείτε ένα από τα τρία καταστήματα ΣΙΑΚΟΣ.

Κατάστημα Μενιδίου

Κατάστημα Ζωγράφου

Κατάστημα Νέας Φιλαδέλφειας

Λεωφόρος Ιωνίας 47

Αχαρναί

13671

Λεωφόρος Παπάγου 80

Ζωγράφου

15773

Λεωφόρος Δεκελείας 29

Νέα Φιλαδέλφεια

14343

Υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο αγορών για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Το ελάχιστο όριο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση μιας παραγγελίας είναι τα 30 ευρώ.

Πώς μπορώ να υποβάλλω μια νέα παραγγελία;

Η διαδικασία μας είναι απλή. Κάντε εγγραφή στο siakos.gr (ή σύνδεση για τους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες)  ώστε να δημιουργηθεί το προφίλ σας και να μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία. Πλοηγηθείτε στις σελίδες μας και προσθέστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι σας. Στη συνέχεια επιλέξτε την ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί να παραδώσουμε.

Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε;

Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται Δευτέρα έως Σάββατο. Τα χρονικά διαστήματα παράδοσης των παραγγελιών είναι: 9:00 έως 12:00, 12:00 έως 15:00, 15:00 έως 18:00, 18:00 έως 21:00.  Αν η παραγγελία δοθεί μετά τις 12:00 τότε η παράδοση γίνεται την επόμενη ημέρα. Όταν ολοκληρώνετε την παραγγελία σας, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε ποια ημέρα και ποιο χρονικό διάστημα επιθυμείτε να γίνει η παράδοση. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες.

Κάνετε παράδοση αυθημερόν;

Φυσικά! Η αυθημερόν παράδοση της παραγγελίας σας είναι δυνατή, εφόσον ολοκληρώσετε την παραγγελία πριν τις 12.00πμ και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης την ώρα που θα επιλέξετε.

Είσαστε στο Facebook;

Η εταιρεία μας έχει την δική της σελίδα στο Facebook όπου μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα μας , προσφορές και διαγωνισμούς αλλά και για συνταγές ή συμβουλές που δημοσιεύουμε. Μπορείτε επίσης να μας βρείτε στο Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, LinkedIn. Επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει για να είστε πάντα ενήμεροι για τα τελευταία νέα μας. Στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης θα βρείτε χρήσιμες συνδέσεις που σας ενδιαφέρουν.

Πώς διασφαλίζεται η ποιότητα και η ασφάλεια των προϊόντων;

Η εταιρίας ΣΙΑΚΟΣ δίνει μεγάλη έμφαση στην διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων μας. Πέρα από τις αυστηρές προδιαγραφές που πληρούν όλοι οι προμηθευτές μας, τα προϊόντα ελέγχονται κατά την παραλαβή τους από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου της εταιρείας. Μόνο εφόσον εγκριθούν, τοποθετούνται σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο φύλαξης, με ειδικές συνθήκες θερμοκρασίας ώστε να διατηρηθούν φρέσκα μέχρι να φτάσουν στην πόρτα σας.

Μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου?

Φυσικά. Οι πελάτες του Siakos.gr έχουν άμεση πρόσβαση στις προηγούμενες παραγγελίες τους καθώς και στην απόδειξη ή το τιμολόγιο που εκδόθηκε για την κάθε παραγγελία. Για να μεταβείτε στην σχετική ενότητα, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε τον σύνδεσμο Προηγούμενες Παραγγελίες. Με τον τρόπο αυτό θα δείτε αναλυτικά την ημερομηνία, τα προϊόντα και το κόστος της κάθε προηγούμενης παραγγελίας σας καθώς και την εξέλιξή της. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε τα προϊόντα μιας προηγούμενης παραγγελίας σε μια νέα με την επιλογή 'Αγορά'. Τα προϊόντα της προηγούμενης παραγγελίας θα προστεθούν στο καλάθι σας από όπου μπορείτε να τα ελέγξετε και να τα επεξεργαστείτε.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το siakos.gr;

Συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας για να μας ενημερώσετε για το θέμα που σας απασχολεί. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210 2401190  η την εφαρμογή γρήγορης επικοινωνίας – Live Chat για να μιλήσετε με έναν εκπρόσωπο μας.

Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να αλλάξω την ημέρα, ώρα, διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας μου;

Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210 2401190  για να σας εξυπηρετήσουμε.

Πως μπορώ να δω τις προσφορές σας;

Καθημερινά, το site του siakos.gr ενημερώνεται με δεκάδες προσφορές που συγκεντρώνουμε για εσάς. Ο πιο εύκολος τρόπος για να δείτε όλες τις προσφορές μας, είναι να επιλέξετε την επιλογή  'Προσφορές' από το βασικό μας μενού στο πάνω μέρος της οθόνης σας. Εκεί θα βρείτε συγκεντρωμένες προσφορές από όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια συγκεκριμένη κατηγορία από το μενού και από τα φίλτρα που εμφανίζονται στην αριστερή πλευρά της οθόνης να επιλέξετε να δείτε μόνο τις προσφορές.

Ποιες χρεωστικές η πιστωτικές κάρτες  δέχεστε;

Το siakos.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, MasterCard και Maestro. Παράλληλα υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής, όπως η εξόφληση με μετρητά κατά την παράδοση ή εξόφληση μέσω της υπηρεσίας PayPal, η με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς

Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

  • Με μετρητά η μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας Visa & Mastercard.

κατά την παράδοση με την χρήση POS

  • Πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας Visa & Mastercard.
  • PayPal
  • Κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό
Εξυπηρετούνται μόνο ιδιώτες ή και εταιρίες;

Το siakos.gr εξυπηρετεί τόσο ιδιώτες όσο και εταιρίες. Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε εταιρικός πελάτης του siakos.gr, συμπληρώστε την ειδική φόρμα αίτησης μέλους B2B και ένας εκπρόσωπος του τμήματος εταιρικών πελατών θα έρθει σε άμεση επαφή μαζί σας για να σας ενημερώσει για τα επόμενα βήματα.

Πως μπορώ να εκφράσω ένα παράπονο που έχω για την εταιρία σας;

Τα σχόλια των πελατών μας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Ο πιο εύκολος τρόπος να μας μιλήσετε για την εμπειρία σας είναι μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας. Η πληροφορία που θα υποβάλλετε θα μεταβιβαστεί στο αρμόδιο τμήμα ώστε να έχετε μια άμεση ανταπόκριση στο αίτημά σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου στο 210 2401190  η στη υπηρεσία γρήγορης εξυπηρέτησης – Live Chat. Το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.

Το προϊόν που παρέλαβα φαίνεται αλλοιωμένο / χαλασμένο. Τι κάνω;

Στην περίπτωση που θεωρείτε πως ένα προϊόν είναι αλλοιωμένο θα πρέπει αρχικά να μην το καταναλώσετε και να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρίας ΣΙΑΚΟΣ στο τηλέφωνο 210 2401190 η αποστέλλοντας email με μια φωτογραφία του προϊόντος στο info@siakos.gr . Έπειτα, η εταιρεία μας θα περάσει στην αντικατάσταση του προϊόντος μετά από συνεννόηση μαζί σας. Μπορείτε πάντα να ελέγξετε τα προϊόντα κατά την παράδοση της παραγγελίας σας και αν κάποιο από αυτά δεν σας αφήσει ικανοποιημένους, να το επιστρέψετε επιτόπου στον οδηγό μας εφόσον βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.